انشاء
 
آنیتا ام 10ساله

فقط بگرد.مطمئن باش مطلب مورد علاقه ات رو پیدا می کنی

 
 

انشاء
ارسال شده در جمعه 2 آبان 1390برچسب:, - 14:31

سلللللللللللللللللللللللللللللللللام.

امروز اومدم دست پر هم اومدم.اگه گفتید اون چیزی که دستم رو پر کرده چیه؟

انشا.....................

هورا شدین نه؟!؟!؟!؟!؟

 

فقط خواهش میکنم همش رو بخونین.

خوب دیگه حرف اضافی بسه بریم سراغ انشا!

به نام خدا

تاریخ:18/7/1390

موضوع انشا:"مدرسه ی خیالی"

به مدرسه ی خیالی خوش آمدید.برای اینکه با این مدرسه بیشتر آشنا شوید،تابلوی روی در مدرسه را برایتان روخوانی میکنم:

نام مدرسه:مدرسه ی خیالی شعبه ی 1
تاسیس کننده:آنیتا
تاریخ تاسیس:18 مهر سال 1390 ساعت 11:05
مدت ساخت:2 دقیقه

توضیحات:این مدرسه پس از 2دقیقه فکر کردن تاسیس شد؛جنس مدرسه از تخیلات آنیتا است و به همین دلیل،هر لحظه ممکن است روی سر دانش آموزان خراب شود.موقع تخریب وقتی است که آنیتا به چیز دیگری فکر کند یا بخوابد.اما به دانش آموزان صدمه ای وارد نمیشود،مگر اینکه آنیتا دوباره به فکر باز نگردد یا در خیال خود،دانش آموزان را آسیب دیده تصور کند.آنیتا به خاطر تاسیس چنین مدرسه ای به خودش می بالد و افتخار میکند

 خوب،شاید با توضیحات تابلو با این مدرسه آشنا شده باشید اما از داخل مدرسه برایتان می گویم تا اگر آشنا نشدید آشنا شوید و اگر آشنا شدید بیشتر آشنا شوید.

این مدرسه 15 طبقه است و دارای 120 کلاس؛یعنی هر طبقه 8 کلاس.

کلاس های هر طبقه با دیگری متفاوت است.

طبقه ی اول:آموزش پرواز

طبقه ی دوم:آموزش ذهن خوانی

طبقه ی سوم:آموزش جذاب شدن

طبقه ی چهارم:آموزش انجام دادن کارها در خواب

طبقه ی پنجم:آموزش ایستاده خوابیدن

طبقه ی ششم:آموزش تقلب کردن به طوری که ضایع نباشد!

طبقه ی هفتم:آموزش خواب ویژه ی آدم فضایی ها

طبقه ی هشتم:آموزش زبان های اَجَق وَجَق

طبقه ی نهم:آموزش نشستن،خوابیدن و دست و پا زدن در خواب یا به زبان خودمان شنا

طبقه ی دهم:آموزش ذله کردن پدرو مادرها و معلم ها 100% تضمینی؛اگر پدر و مادر ومعلموتان در آخر کچل نشدند،خودمان کچلشان می کنیم.

طبقه ی یازدهم:آموزش زنده ماندن پس از استفاده از اکسیژن (ویژه ی ساکنین محترم تهران)

طبقه ی دوازدهم:آموزش مردم آزاری

طبقه ی سیزدهم:آموزش همسایه آزاری

طبقه ی چهاردهم:آموزش پختن انواع غذا ها با استفاده از گوشت انسان

و در آخر،طبقه ی آخر:آموزش غیبت کردن

خوب،طبقات که تمام شد.

اما یک نکته:این که هشت کلاس هر طبقه هشت ترم هستند که پس از آزمون تعیین سطح هر کس در کلاس خود قرار می گیرد.

دیگر اگر کاری ندارید خداحافظ.

فکر کنم ذهن آنیتا خراب شد و الآن است که مدرسه نابود شود.

تا یک فکر و تخیل دیگر،خداحافظ.

.

.

.

.

تموم شد.

خوب بود؟

فقط یه سوال:

اگر در آینده چنین مدرسه ای را افتتاح کنم،(که میکنم) شما در کلاس های کدوم طبقه شرکت میکنید؟

بهم بگید نظر خودتون رو.

و یک نکته:

اگه این متن رو نخوندید،برگردید بخونیدش.

چون خودم نوشتمش،دوست دارم همه راجع بهش نظر بدن.

نگران نباشید؛وقتتون تلف نمیشه!

نظر فراموش نشه!

اگه دوست دارید بازم از انشاهای خودم بذارم،نظر بدین

خدافظ



نظرات شما عزیزان:

مامانی مژگان
ساعت20:48---6 آبان 1390
وای این همونی بود که میخواستم پروازدرخیال اونم تخیلات آنیتای 10 ساله.....چی میشه !!!
کلی کیف کردم...رفتم تو عالم رویا تو اون مدرسه.....آنی من پرواز و اوج گرفتن رو خیلی دوست دارم...البته با بالهای خودم ها!!!!
منوهم ثبت نام کن برای آموزش پرواز اما بالاترین طبقه خصوصیشو میخوام....نمیخوام بالم به بال یکی دیگه گیرکنه..!!
پاسخ:کلاس پرواز؟ آهان باشه. بذارید بنویسم... . . . . . . خوب اسمتون رو نوشتم. کلاس که شروع شد بهتون اطلاع داده خواهد شد. شماره حساب این مدرسه هم میگم که مبلغ کلاس رو واریز کنید! بای بای


بدری
ساعت18:26---3 آبان 1390
خیلی خوب بود آنیتا جونم. همیشه از خلاقیتت لذت می برم. قسمت توضیحات رو خیلی دوست داشتم، دو بار خوندمش پاسخ:خیلی ممنون از لطفتون و پیشنهادتون در رابطه با کلاس پرواز. چرا به فکر خودم نرسیده بود؟!؟!؟!؟!؟ اما موقع ساختن مدرسه چنین مشکلات تایپی پیش نمیاد که!!! راستی اسمتون رو واسه کدوم کلاس رزرو کنم؟ طبقه ی 10 که پر شده! بیشتر متقاضیانش هم همکلاسی هام بودن که همشون زنگ خونه که خورد،دورم جمع شدن واسه ثبت نام! بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نويسنده آنیتا